Projectmanagement: Overzicht lopende projecten met statussen, maken offertes, urenplanning, klantenoverzicht, inkoopmodule en meer....
Systeem is te gebruiken overal waar internet is.
En overzichten, statussen etc bekijken op uw smartphone.
Bij een administratie / accountantskantoor het geautomatiseerd koppelen van documenten aan een Nextens-omschrijving en vervolgens op de juiste plek in Excact plaatsen.
Koppeling met ander financiele systemen is mogelijk.
Maken en bijhouden van contracten voor de voedingsindustrie, incusief facturering.
Met deze applicatie worden documenten van de scanner op een eenvoudige manier van de juiste naam voorzien en automatisch in de juiste folder geplaatst. Extra is een workflowmodule waarmee het document ter info / goedkeuring aan de betrokken personen door de organisatie gaat.
Documenten scannen en ter info/goedkeuring laten routeren.
Gereedschappen en hoogwerkers moeten ieder jaar gekeurd worden. Met dit systeem kunt u dat bijhouden en krijgt u overzicht wie wat waar heeft.
created with
WordPress Website Builder .